A legjobb gondolatok a vásárlóktól jönnek!

Biztosan Ön is tapasztalta már, hogy mennyi olyan üzlet van ma szerte az országban, ahol a vásárló azt érzi, hogy a kereskedő terhére van. Sajnos szerintem a borszaküzletek sem kivételek.

Én ezt a hozzáállást soha nem értettem. Sem sommelierként, sem bolttulajdonosként, sem vásárlóként.

Vásárlókkal találkozni ugyanis szinte mindig tanulságokkal szolgál!

Önök gyakran tesznek fel olyan kérdéseket, sőt a borokkal kapcsolatban - olyan szempontokra hívják fel a figyelmemet, amelyek nekem soha nem jutnának az eszembe.

Így jött szembe például az édes vörös borok problémaköre, de így találkoztam azzal a kérdéssel is, hogy milyen borokat adjunk ajándékba.

Pár hete pedig a borokkal, pontosabban a csavarzárral kapcsolatban az egyik kedves hölgyvásárlóm mondott egy nagyon jót! Így kezdte:

Tudja, van ez a "vita" arról, hogy a csavarzár jó dolog vagy sem?

Sommelierként tudom én is, hogy sok vásárló nem kedveli, részben azért, mert a gyenge minőség képzete társul hozzá, míg a borok dugós zárását sokan elegánsnak tartják. Sajnos a dugónak is megvannak a saját problémái, én már csak ezért sem tartom rossz ötletnek a csavarzárat. Ráadásul felettébb praktikus, hogy fogyasztás után könnyen visszazárható a borospalack.

Erre bejön ez a kedves hölgy, és azt mondja, hogy ő márpedig: ...KIFEJEZETTEN KEDVELI A CSAVARZÁRAT, MERT AZT AKKOR IS... ki tudja nyitni, ha a férje nincs otthon!

Mennyire igaza van, nem igaz? :-) Nézzen be hozzám, Önt is szívesen látom!

Szóljon hozzá

Felhívjuk a figyelmet, hogy a megjegyzések jóváhagyás után kerülnek közzétételre. Az ellenőrzést az elharapódzó mennyiségű spam miatt vezettük be.